16. dec. 2014

Mulberry LOVE

Vi var en tur i Mulberry idag. Det er himlen for mig! Stilen er fuldstændig mig; helt enkel og bare lækker <3
Jeg så mig lun på modellen Lily da vi var i Hamburg. Skulle ikke have nogen, og ikke lige noget jeg impuls køber. Den var dog heller ikke i den farve jeg ønskede. I mellem tiden har min mand foræret mig en (ja, jeg er meget heldig!), og vi skulle købe den mens vi er i København. Nu fåes den ikke længere:-(

Dette er Lily i stor, men i farven som jeg er helt vild med.
Når man er sådan et sted, er det lidt svært at holde fokus kun på det man er kommet for. Så jeg nåede også lige at forelske mig i to andre modeller.


Denne er så smuk og klassisk. Tror den ville hænge perfekt på min arm:-) Ved ikke hvad den hedder. 
Sidst men ikke mindst....


Denne helst fantastisk rygsæk, Cara Delevingne...-Jeg er solgt! Jeg ved desværre ikke helt hvad jeg skal bruge den til, men når min arbejds situation en dag ændre sig, og jeg får en mulighed, så skal der spares sammen! Hjemme arbejde giver bare ikke mange undskyldninger for fede tasker:-):-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar