8. jul. 2015

Birckenstock love <3

Det er ingen hemmelighed; jeg ELSKER Birckenstock! Jeg går stort set ikke i andet hele sommeren. Jeg er stor tilhænger af at handle i butikker og ikke på nettet. Men med Birckenstock kan man spare omkring 50% ved at købe dem på bl.a. amazon.de eller amazon.co.uk. Så her er der bare for meget at spare.

I år er der kommet to par nye til. Jeg har altid kun haft Gizeh modellen (den mellem tæerne), men kærligheden var faldet på noget andet. Det var egentlig disse helt sorte Monterey limited edition jeg ville have, men de er dyre, da det hele er læder. Men de er så lækre!
Fornuften sejrede dog, og det blev til Arizona i sort læder. De koster under det halve!
Som noget nyt, har de lavet plastik sko. De er super til badeferier. Jeg har været vild med de hvide, men alligevel usikker på om det ville blive for meget sundheds sandsal. Så jeg tog dem i plastik udgaven, hvor prisen er fornuftig. Og jeg er tilfreds:-)


Pigerne skulle jo også have nye sandaler. Sidste år havde ældstes også Birckenstock. De er super lette og gode for dem. Dog findes de kun med spænder, så lidt svære at få på, og derfor no go for den mindste i børnehaven.
I år har de begge fået. Og det krævede kun, at vi sagde til den mindste, at hvis hun skulle have dem på i børnehave, så måtte hun lære selv at spænde dem. Det kan hun nu:-)


Modellen hedder Rio og findes i et hav af farver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar