26. feb. 2018

Kimono til børn

Jeg ved det, det er ikke den første kimono jeg poster et indlæg om, og jeg kan næsten med garanti sige at det heller ikke bliver det sidste!
Jeg ved ikke helt hvad det er med kimonoer, men jeg er bare vild med dem. Tror det er den enkle model der kan se så fantastisk, og forskellig, ud i alverdens metervarer. Med et par jeans, skal der ikke mere til end en kimono for at lave et lækkert outfit.
Min ældste datter er helt enig med mig, og denne gang blev det hendes tur. Her en kort model opsyet.




Som noget nyt, har Stof & Stil lavet et kimono mønster til børn. Dem jeg har lavet tidligere, har været et jakke mønster jeg har tilrettet. Nu er det afprøvet og godkendt. Jeg synes deres børne mønstre generelt er lidt små i størrelsen, men ellers er dette mønster helt super.
Stoffet var et stykke jeg havde liggende, men også fra Stof & Stil (utrolig nok ingen reklame, bare det sted jeg shopper mest stof😆).





Ingen kommentarer:

Send en kommentar