5. okt. 2018

Dressing for night and day


Ligesom jeg er ude for engang imellem, er I det sikkert også. Efter arbejde skal man direkte videre til en aftale eller et andet event. Det kræver ofte to forskellige outfits og hvad gør man så?

Forleden dag skulle min mand og jeg i teatret lige efter jeg havde været ude at undervise på en efterskole. Det siger nok sig selv at jeg ikke ligefrem dresser op til den slags arbejde;-) Det jeg gør er, at jeg finder et outfit hvor det ikke kræver de store forandringer for at dresse outfittet op til en aften ude.


Et par af mine yndlings mom-jeans, en top og en langærmet t-shirt var hvad mit basis outfit bestod af. Det er der ikke meget sjov ved, men man kan hurtigt pifte det op.



På job havde jeg sneakers og en cardigan på, derefter skiftede jeg til støvler med hæl og en blazer og lidt ekstra makeup. Det var det! Skulle jeg decideret i byen, havde det nok krævet lidt mere:-) Men dette er en virkelig nem måde at dække sig ind på, uden at det kræver en stor taske over armen og at man skal til at skifte hele outfittet.

Tasken er desværre ikke en jeg ejer, men jeg gad virkelig godt at jeg gjorde! Det er en to-i-én taske. Den lille taske kan sætte på den store; det er da smart! Dear Santa ;-)

RIGTIG GOD WEEKEND!




1 kommentar:

  1. Jeg kan li' stilen .. her er en emne der tit er over set ... strømper til efteråret - det er jo der vi igen skal pakke fødderne ... og det er ikke lige meget hvad strømperne er lavet af :-)

    SvarSlet