16. maj 2018

BOYS shopping

Det sker ofte, at andre drenge mødre spørger mig hvor jeg køber tøj til Bertram. Det er langt fra fordi han går rundt og er specielt smart klædt; vi køre nemlig stadig temaet "blødt & rart" selvom han næsten er tre år😊 Men er de 1 eller 3 år, så står de sjældent stille og leger meget på gulvet, derfor har det altid givet mest mening for mig med blødt tøj. Og i de sidste mange år, har moden været enig, så det er ikke fordi man ikke kan finde smart tøj i lækre materialer. Mine piger er 6 og 9 år, og de vil altså også helst have det bløde tøj. Men grunden til at jeg får spørgsmålet, går jeg ud fra, er fordi udbudet ikke er så stort som til piger.

Men tilbage til hvor jeg køber tøj til Bertram: Det er ikke noget jeg gør meget i. Siden han blev født, har jeg meget købt størrelses "pakker" så jeg er sikker på at det meste kan mixes og matches, og man ikke ender med et sæt som ikke går med andet i garderoben. Altså har han ikke en overvældende garderobe. Jeg impuls shopper ikke til ham, hvilket jeg ellers havde troet jeg ville nu hvor jeg endelig kan købe drengetøj. Men nej, jeg bliver slet ikke fristet på samme måde som med pigetøj, og måske jeg også bare er blevet mæt efter hele tiden at skulle holde tre børne garderober up to date😅
Som baby til halvandet år, havde han mest tøj fra Wheat; jeg elsker kvaliteten, de enkle prints/mønstre og så har det en fornuftig pris OG Wheat har ofte rigtig gode udsalg på deres egen shop. Derefter er garderobe blevet fyldt med hjemmesy, ZARA og Next. Pigerne får også en stor del af deres tøj fra ZARA. Han har flest bukser derfra, da de har fine prints og rigtig gode priser på deres jersey/isoli bukser.

Next har jeg tippet om da Bertram var lille, med deres rigtig gode bodyer og nattøj. Læs indlægget her. Nu har jeg lavet et udvalg fra deres shop, som alt er noget jeg ville lægge i kurven. Et udvalg af de mere basis ting uden de vilde prints, men dem er der også masser af hvis man er til det.
Tøjet kommer fra England, men der er gratis fragt og når jeg har bestilt, er det her 2 dage efter. Det er lige før ingen danske webshops kan hamle op med det! Og dette er altså inden reklame, bare ren anbefaling!




Det er da for fint! Det er så meget mig; helt enkelt og med fine detaljer. Bertram fik en 4 pk. langærmede t-shirts for et år siden. Det er stadig dem han bruger klar mest, og de fejler intet! 3 pk. med sweatpants har vi også, og rigtig god pasform, medmindre man har meget tykke baby lår😝Som I kan se med Converse skoene, så forhandler de også andet end deres eget mærke.


Badeskoen havde vi sidste år, og de fungerede så fint. Lette og nemme at tage på. Undertrøjerne er som bodyerne, og de holder så godt. Strømperne har vi ligeledes haft rigtig mange af, og igen god kvalitet, som ikke bliver stive.

Så en STOR anbefaling herfra:-)

Nedenunder kan I se alle stylsene med priser, og I bliver forhåbentlig positivt overrasket. Happy shopping😊 www.nextdirect.com





Ingen kommentarer:

Send en kommentar