14. maj 2018

Taske fremfor pose

Husker I at tænke over brugen af plastik poser? Og sugerør? Og...... Det er ikke meget der skal til for at ændre sit forbrug; små ting der kan blive til gode vaner som gør en stor forskel.

I sidste uge lavede jeg en taske/net. Den blev lagt op på min "sy" profil @ilove_byp og blevet taget virkelig godt imod. Dejligt!




Den er syet op i lækker gobelin stof og med læder stropper. Den får dermed et ekslusivt look.
Grunden til jeg lavede den, er fordi vi herhjemme prøver at gøre en indsats for at begrænse brugen af plastik poser, både ved shopping og når der handles ind, men også bare når der lige skal nogle ekstra ting med på farten. Jeg har længe brugt almindelige lærreds net som man kan få i alverdens udgaver. Men der kan ikke være så meget i dem, og de er oftest heller ikke just pæne....
Så denne er syet i en god størrelse med en stor bund, som lærreds nettene ikke har. Den er virkelig rummelig uden at være for stor.

I mine større tasker, synes jeg tit det er svært at holde styr på alle de småting jeg får taget med mig, så derfor har jeg i en tid brugt en lille pung til at holde styr på rodet. Det skulle der selvfølgelig også laves til denne taske. Det er de små ting der gør den store forskel:-)


Hvis du også er faldet for sættet, så kan det bestilles via min "by P" Instagram eller Facebook konto eller på styleonmind@gmail.com
Her ses tasken på.


1 kommentar:

  1. Da jeg selv har brugt dette stof, vil jeg gerne høre, om du kan oplyse mig om forhandler, har forgæves søgt på nettet.
    Venlig hilsen
    Anna

    SvarSlet