15. sep. 2017

London eksplosion

Imorges var der, som bekendt, en eksplosion i tuben midt i myldre tiden. Det var ikke på den rute jeg skulle og jeg bemærkede det ikke. Først da jeg stod af på Oxfort Circus, og jeg kunne høre flere tale i telefon om en hændelse. "But I don't think it was terror...." "There was an explosion..." Så blev jeg lidt bekymret, og måtte tjekke op på det...-og på min søster. Heldigvis var det ikke en større eksplosion, og ingen kom alvorligt til skade.


Men ærligt talt, er det sådan noget jeg har frygtet de sidste mange gange, især de to gange i år, vi har rejst til London. Jeg tager virkelig hatten af for Londons beboere, for de bevarer virkelig roen, og det er fantastisk at se. Jeg siger virkelig til mig selv at jeg ikke skal være bekymret, men når man kommer fra en rolig by som Aalborg, så kan verden godt være lidt skræmmende. Og man ved aldrig!!

Nu mangler jeg kun lige den sidste tog strækning inden det er slut for denne gang. Men nærmest hver andet tog herfra er aflyst pga hændelsen🙃 Men hva', jeg har det godt og klapper mig selv på skulderen for at have bevaret roen (næsten da😉).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar