14. sep. 2017

Sister sister

Min søster og jeg er nok ikke de eneste som har fået et anderledes forhold efter der er kommet børn til. Min søster bor jo her i London, og derfor ses vi ikke ofte, og når vi gør, er det ofte intens og omringet af 5 børn, mænd og bedsteforældre. Det er der bestemt også noget godt og særligt ved, men jeg savner at have hende i min hverdag og have mulighed for bare at være hende og jeg engang imellem.
Det skete igår! For første gang i knap tre år. Efter skole og arbejde, mødtes vi ved Embankment (som er så fint et område med masser pubs, restauranter og god stemning). Gik en fin tur over til South Bank og fik en drink ved en street truck helt ned til vandet.


Ikke at skulle tænke på børn og spise- og sovetider, var fantastisk i sig selv! Drinks på en onsdag er mindst lige så fantastisk😄 Ved 20.30 tiden gik vi på en asiatisk restaurant. Og så kom mødrene i os ellers op, og vi var så klar til at komme hjem i seng🙈😄


Men det var den sene sengetid værd, og jeg vil anbefale ALLE at tage sig tid til at være dem de var engang, engang imellem. Ingen er for travle til det, selvom de måske selv synes!!!!;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar