12. sep. 2017

London lunch

Anden dag på kursus. Og dermed anden morgen hvor jeg kun har skulle tænke på mig selv. Det er altså virkelig værd at tage med!:-)


Jeg går i skole lige ved Oxford circus. Altså kunne det ikke være mere centralt. Der er utrolig mange spisesteder, men jeg har ikke lange pauser, så det skal bare været nemt og godt.


Vi er kun ved dag to, og anden frokost pause, og jeg savner allerede en madpakke. Det havde jeg alligevel ikke troet!! Godt de trods alt gør en del i supper😋 Men at spise i et virvar af travle folk, er altså alt andet end afslappende🙃

Indtil videre har kurset været ren forelæsning. Jeg kan godt mærke jeg ikke er vant til det! Men når det er af ren interesse, går alt altid nemmere. Efter sigende skulle denne pause være sidste rolige stund, inden vi får ugens store opgave.
Jeg er utrolig dårlig til at håndtere ting jeg ikke kan forholde mig til, altså når jeg mister kontrollen. Kender jeg mig selv ret, så  er jeg rolig igen, når vi blot får udleveret opgaven. Kryds fingre for det🤞🏻😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar