21. sep. 2018

Autumn WISHLIST

Når det for alvor rusker udenfor som det gør her hos mig idag, så bliver efteråret virkelig en realitet. For mit vedkommende betyder det, at jeg skal til at lave et lille skifte i garderoben. Sommerkjolerne bliver pakket væk og strikken får en mere fremtrædende plads i skabet.
På min tur til Berlin sidste weekend, var butikkerne flot indrettede med alle de nye styles og farver. Endelig er alle sommerudsalgene væk, og butikkerne giver igen et klart billede af hvad det er de har at tilbyde. Efter weekend og alle de nye indtryk, blev det hurtigt klart hvad det er der skal på min efterårs ønskeliste.


En ny maxi kjole i mørkere farver end fra sommeren og med lange ærmer, en ny strik i en af efterårets markante farver og en frakke med kulør. Især en sennepsgul uld frakke ville være drømmen! Jeg går i flade sko 95% af tiden og drømmer om lidt mere at vælge imellem. Disse sneakers fra HI-TEC er tilpas chunky uden at den ville komme med mig:-) Jeg ville ønske at jeg var bedre til at lufte de høje hæle, og bliver jeg det, ville et par som disse i ruskind være et hit er jeg sikker på. Toppen fra Rosemunde ville gøre godt; jeg har en i forvejen, og den er ikke mindre en fantastisk. Sidder flot og holder sig vanvittig godt! Jeg bruger ofte bælte, og det kunne være rart med et med lidt struktur eller farve istedet for det sorte sikre valg. Som prikken over i'et, ville Celine shopperen være perfekt.

God weekend fra mig til Jer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar