3. sep. 2018

Kvalitets tid

I fredags have jeg fornøjelsen af at have min ældste datter på 9 år med på date. En af de sødeste dates jeg kan forestille mig💖
Mads Langer sluttede sin sommer tour af i Karolinelund i Aalborg til kun 50kr./pr. billet. Jeg vidste ikke om hun ville kunne holde ud helt til ende, men til den pris var det et ok sats. Resten af familien var taget i zoo til firma arrangement, så alle børn var glade. Vi hentede billetter og gik rundt og hyggede os lidt i byen inden vi spiste aftensmad. Salling har for nyligt åbnet en Roof top café og bar, så den skulle vi lige tjekke ud. Sikke et fint sted! Især området ved caféen med udendørs bordtennis var så fint. Og hvor er det dejligt at blive overrumplet over udsigten i ens egen by! Men det bedste var, at jeg kunne have fuld fokus på Alma, uden at der var to andre søskende som som stjal den. Hun hyggede sig så meget og blev lige pludselig en lille pige igen. Hun skal altid være den store og er så godt til at være storesøster, og alt for god til at trække sig hvis der er problemer. Så hvor var det skønt bare at kunne gå og holde hende i hånden!

Koncerten startede først kl.21 (jeg troede kl.20, men det var så opvarmning🙈) men heldigvis er hun en natteravn og bliver stort set aldrig ramt af træthed. Hun synes det var vildt spændende og blev slet ikke slået ud af de mange mennesker. Et par gange sagde hun "mor, jeg går lige frem og ser om jeg bedre kan se derhenne". Det tog hun meget køligt, og det var mere mig der lige skulle trække vejret roligt når hun forsvandt ind i menneskemængden og jeg kun kunne se hendes sko snuder. Tænker jeg 4 år tilbage, turde hun ikke gå hen til skraldespanden et offentligt sted hvis det var mere end to meter fra mig.


Det kan anbefales af have en lille lyshåret pige med til koncert, for hold da op en opmærksomhed hun fik. Flokken vi kom til at stå ved, passede sådan på hende(hvilket ikke var nødvendigt) og gjorde alt hvad de kunne for at hun kunne se hele tiden. Et temmeligt upassende, midaldrende par gav hende virkelig én på oplevelsen. Kvinden knubbede sig op ad manden og var seriøst ved at spise ham. "Mor, jeg kunne se hende putte sin tunge ind i hans mund!" Selv jeg blev helt forarget! Heldigvis satte vores nye bodyguard en stopper for det. Den store mand sagde til sine venner "Hold lige min øl, jeg skal lige derhen og stå i 2 sek." Så tog han et stort skridt frem, og med sin store krop gjorde han det ret tydeligt for det forelskede par(som var trukket nærmere og nærmer os), at de godt måtte trække lidt til siden. Der blev en helt plads foran Alma, og han vendte sig om og sagde til hende "Så, nu kan du vist godt se igen!" Tænker ikke han havde gjort det samme for mig😄😄 Nu lyder det måske som om det var et upassende sted at tage en 9 årig med hen, men Karolinelund er et lille sted og vi stod ude i kanten.
Den glæde der strålede ud af Alma var mange penge værd. Hun sang med, hun dansede og klappede....-hun havde en fest, og var SÅ stolt over den oplevelse. Det var så stort, at hun endda tilgav mig for at have glemt fredags slikken.

Igår sad vi ved aftenamaden og snakked om fødselsdage. Alma bliver 9,5 år om 2 dage, og hun er stadig i en alder hvor det er stort. Jeg kom så bare til at tænke på, at om 9,5 år mere er hun 19 år og måske flyttet hjemmefra. Det vil sige at vi allerede har haft hende boede hjemme i halvdelen af tiden. SHIT! Heldigvis lovede hun at hun ikke flytter hjemmefra før hun er 21 år😊 Det er så vildt hvordan tiden går. Så ture som den vi havde i fredags skal der være masser af, og ligeså mange med hendes søskende. Hver for sig og sammen.

1 kommentar:


  1. Genuine Love Spell Caster Dr.Obodo. Spells to attract love, Stop divorce, Marriage Spells, Bring lost love, Money and wealthy spells, Protection spells, Spells to ..Contact Info
    E-mail: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Cell,Viber and whatsapp +2348155425481

    SvarSlet