23. jul. 2016

Veninde hygge som endte i stor tuderi

Solen er begyndt at skinne igen, og jeg får lyst til at lufte alle mine sommerkjoler.
Godt nok et par dage forsinket, men outfittet fra min veninde-date forleden skal I ikke snydes for.
Det er ikke noget særligt, men alligevel er det bare lige mig. Kender I det?


Nederdelen købte jeg i London for sølle 10 pund. Den helt rigtige længde og farve og helt perfekt med plissé. Den har en snert af glimmer i sig, og er så fin i sig selv. Derfor bare en helt enkel basic t-shirt, flade (old gamle) sandaler og min lille Mulberry. Casual og alligevel fint. Den er nem at dresse op, så jeg er sikker på at den kommer til at blive flittigt brugt.

En veninde og jeg var ude at spise og så i biograften. Det var så hyggeligt og så tiltrængt. Vi er alt for dårligt til at tage os tid til den slags, og hvor er det dumt! Vi så "Mig før Dig". Hold nu op! Vi var opløst begge to. Er genren noget for dig, så skynd dig ind og se den!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar