16. jul. 2016

Shopping med stil bevidste piger

Pigerne og jeg indtog Oxfort Street igår. Når man har to med på henholdsvis 4 og 7 år, skal man lige huske at have de rigtig forventninger. Så vi gik faktisk  kun efter de butikker hvor jeg nogle gange kan være heldig at finde noget til dem. Shopping til mig selv var begrænset, og det var helt fint.


Men dette, det er lige mig!!! Det var bare desværre ikke i min størrelse, men i Zara Kids. Og desværre har pigerne og jeg ikke altid samme stil. "Piger, er dette ikke bare sejt?" Og svaret fra ældste pigen var: "Jeg vil hellere være pæn end sej!" 😂


Men skoene, dem kunne vi blive enige om. Det blev de ensfarvede, og de er så anvendelige. Smarte, behagelige og kan gå til det meste. Fint alternativ til kun 24 pund.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar