12. jul. 2016

Solhat

Min yngste pige på knap 5 år elsker hatte! Om det regner eller ej, finder jeg hende ofte med en solhat trukket godt ned i panden i børnehaven😊
Jeg faldt over et mønster på en bøllehat i Stof&Stil. De mønstre jeg har liggende går alle kun til str.50, men dette går til str.52 som de faktisk kan passe til de er ret store. Min datter på 7 år har samme hoved mål. Og for engang skyld, kommer mønstret i alle størrelser, som deres mønstre ellers ikke gør normalt.


Modellen er jo ikke særlig piget, men ved brug af Liberty stof bliver den så yndig. Man kan selvfølgelig bruge alt muligt andet også! Jeg har købt mit hos Petite Legarth. Sådan en fint univers hun har!
Hatten er lige til at gå til. Kræver ingen specielle sy kundskaber!

Nu kan vi så bare ønske os lidt sol til ferien☀️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar