4. jun. 2018

Girly vibes

Sidste fredag var vi inviteret på Utzon Centret til sæson afslutning i AaB for spillere, ledere og administration. Efter at have været en del af spillerne i så mange år, så har jeg virkelig svært ved at vænne mig til at jeg nu hører til på en anden side af bordet, da dem vi ser privat stadig er spillere. På et eller andet tidspunkt vænner jeg mig vel til det:-) Hvor om alting er, når en mulighed for at dresse op byder sig, så skal den udnyttes!


Hvis jeg ser bare to år tilbage, så fandtes der intet lyserødt/pink i mit skab; det har bare aldrig været mig. Det er det heldigvis blevet, med meget små skridt, og jeg elsker hvordan farven giver et virkelig feminint udtryk. Med en let og luftig kjole i det meget varme vejr, et par stiletter der ikke kom til sin ret i den dårlig sommer sidste år, fine fødselsdags ørering og pink på neglene, så var det op på cyklerne og afsted:-)


Et par ben som er så klar til 10 dage syd på fra på torsdag!

Vi startede aftenen med en rundvisning på Utzon som for tiden fejrer at Jørn Utzon ville være blevet 100 år. For at være hel ærlig, så er jeg virkelig dårlig til museer generelt, men en udstilling som denne er lige noget for mig. En fortælling om hvordan han blev til den han gjorde, billeder af inspiration til færdige projekter og en masse modeller. Dét var spændende og lige noget jeg kan forholde mig til! Det skal så siges at det var ret tydeligt at alle ikke delte min interesse😆
Omgivelserne derinde er fantastiske og at indtage sin middage med denne udsigt er ikke sådan at kimse af!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar