4. jan. 2015

Så står den på London igen

Lørdag morgen kom familien og jeg hjem fra skiferie i Norge. Senere samme dag, blev kufferten pakket igen. Idag rejste jeg til London, for endnu engang at deltage i er kursus på London College of Fashion. Denne gang er det Personal Styling (sidste gang fashion media styling). Jeg glæder mig rigtig meget, og ser frem til igen at gøre noget for mig selv. Alene hjemmearbejde kan være svært til tider, og jeg trænger til nye imput. Det er ikke fordi jeg står og har noget specifikt at bruge kurset til, og meget ved jeg allerede fra min uddannelse. Men alt pynter på CV'et, og en dag er det slut med "by P", og jeg skal ud og lave noget andet. Dette er sidste chance inden baby nr. 3 melder sin ankomst.


Denne gang bor jeg hos min søster, som bor med mand og børn her i London. Skønt at få kvalitets tid med mine niecer som jeg sjældent ser, og uden at mine egne piger kræver min opmærksomhed. Sidste gang var jeg afsted i 5 dage, men denne gang er det 7 dage. Tanken er ubærlig! Har aldrig været så længe væk, og jeg er vant til at det er mig der er hjemme når min mand rejser. Må da også indrømme at det var lidt svært at falde i søvn igår. Men det hjælper altid når jeg først er afsted, og jeg må bare nyde "mig" tiden. Men mor-samvittigheden melder sig, og savnet er allerede stort. Men mon ikke jeg klarer det denne gang også:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar