27. aug. 2014

Træt med træt på



Klokken er 21.10 og jeg er lige kommet tilbage til hotellet. Lang, men god dag.


Første dag på kurset gik rigtig godt. Rigtig manget nyt info og mange indtryk. Selv om jeg går meget op i mode, så har jeg aldrig studeret det. Jeg ser hvad jeg kan lide, og så er jeg egentlig lige glad med hvad det hedder. Er det dyrt, glemmer jeg det med det samme. Jeg kender ikke navne på fotografer og stylister, men den verden blev jeg virkelig introduceret til idag. Der blev bl.a. vist musikvidoer og sagt "dem har I sikkert set". Jeg tænkte "nej, vi ser mest tegnefilm hjemme hos os":-):-):-) Det kan godt være det lyder dumt, men som mor til to børn, ved jeg virkelig ikke hvornår jeg skal få tid til at studere blade, nettet mm. Det må jeg lige tænke over...:-)

Liberty of London på Regent Street. Smukkeste bygning. Se stoffet i de rette omgivelser.

Efter kurset, tog jeg ind på Oxfort street. Selvom jeg har været i London utallige gange, og ved der er mange andre federe steder at shoppe, så bliver jeg ved med at tage en lille tur derind. Denne smukke bygning er selveste Liberty og London. Og til de stof interesserede, så ja, det er her det lækre lækre Liberty stof kommer fra. Jeg var ikke derinde, for imorgen går turen til en butik hvor det er meget billigere og udvalget større. Mere om det imorgen:-) 

Regent Street by night

Vejret var skønt her til aften og dejligt lys. Det blev ikke til så meget shopping, men dejligt at være ude og få nogle kilometer i benene
Nu er det bestilt roomservice, da jeg til sidste ikke orkede andet end tage bussen hjem:-)
Pigernes far er nu hjemme ved dem(han var også i udlandet), så nu har jeg lidt mere ro på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar