16. aug. 2014

Helt enkelt....

Nu er bloggen helt ny, og dermed skal I lære hvem jeg er og hvad jeg godt kan lide.
Så her er mit outfit fra igår.
1/Boyfriend skjorte fra Envii  2/ Bukser fra Global Funk 3/ Birkenstock Gizeh

Taske fra Marc by Marc Jacobs 
Jeg er meget enkel i min påklædning generelt, og føler mig ikke tilpas i andet. Skjorten er fra den nye Envii kollektion. Oversized, men ikke for meget. Bukserne fra Global Funk er gamle, som i rigtig gamle! Fra min tid hos Message A/S, så det vil sige 5 år og 2 børn siden:-) Men er der noget bedre end at hive sådan et par frem, finde ud af at de passer og samtidig være lige det man manglede?!
Mine elskede Birkenstock på fødderne, og der sidder de faktisk stort det altid. Er slet ikke klar til at tage rigtige sko eller støvler på! Tasken er den mest brugte. Virkelig praktisk og skøn størrelse. Med to børn er det bare nemmest ikke at have en taske over armen!
Jane Kønig smykker. 
Mine elskede horn øreringe og mine love tags fra Jane Kønig. Et stort A for min ældste datter og et lille D for lilleskatten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar