20. aug. 2014

Tid til jakker....

Igår havde jeg jakke på for første gang. Det var ikke med min gode vilje! Jeg havde sådan set frem til en fantastisk sensommer, men de drømme kan jeg vist godt glemme.
Så i stedet fandt jeg frem til nogle gode bud på overgangs jakker. Jeg skal ikke havde nogle, men man kan jo godt kigge:-)

Øverst til venstre er jakken fra Samsøe Samsøe. Super fed detalje med de horisontale lynlåse! Bomber jackets er svære at komme udenom, og her er en flot udgave i quiltet satin fra Topshop til kun lidt over 600kr. Brug den som overgangs jakke nu og som cardigan hen over vinteren.
Læder jakker et must! Jeg har efterhånden haft min i 5 år, og den bliver kun pænere og pænere. Er man lidt mere modig end mig, kunne denne lyse udgave fra Envii være et hit. Jeg holder mig dog til de sorte, og skulle jeg have en ny, ville denne fede fede udgave fra mbym være øverst på listen! Måske jeg skulle se om jeg alligevel trænger til en ny... :-)
Og så er der grå uld...-det er bare flot! Først en helt enkel og flot udgave fra Moss Copenhagen. Elsker den! Envii har lavet denne model til kun 700kr. Fund! Sidst men ikke mindst er der jakken fra mbym. Jeg er helt vild med de skrå lommer! Modellen hedder Tiara Tino, men har ikke set den til salg endnu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar