28. aug. 2014

Anden dag i fuld fart...

Anden dag på kurset har været ren forelæsning. Det kan jeg normalt ikke holde mig vågen til, men det kunne jeg idag. Så det må vel betyde at interessen er der:-) Der er desværre ikke nogle billeder at vise fra kurset, men det kommer der imorgen, når vi skal i studiet hele dagen. Håber der kommer noget godt ud af det.
Jakken fandt jeg i Primark. Virkelig billig og ikke noget luksus, men den er pæn:-) Jeans fra Cheap Monday
Efter skolen tog jeg ned til South Kensignton for at komme i Shaukat fabrics, som er der hvor man kan få Liberty fabric til billigere penge. I Liberty of London koster stofferne 22 pund pr. meter, hvor i Shaukat koster de "kun"17 pund. Kan også bestilles på nettet, og de har ALT. South Kensington er et super hyggeligt område. London har ikke mange caféer som vi kender det fra DK, men omkring stationen er der masser.
Jeg elsker disse skrifter på vejen. Ellers var jeg med garanti også blevet kørt ned:-):-)

Jeg har været i Shaukat flere gange, men bliver lige overvældet hver gang.
Shaukats webshop

Min. 5 reoler som denne med afklippet stof

De yndige blomster prints (eller nogle af dem)
Der er så meget stof, at det forstår man slet ikke. Det tager så lang tid at gå det hele igennem, men det er en sand fornøjelse. Men det er ikke et sted jeg lige shopper amok, da det er rigtig dyre stoffer, så jeg overvejer det nøje.

Jeg ELSKER dette print. Mange af stofferne synes jeg er mest til børn, når det gælder beklædning, men dette print er lige mig.


Denne gang var jeg ude for at købe ind til to projekter til mig selv, og dette er de to jeg endte med. Lyset på hoteller er rigtig dårligt, men det nederste er det blå fra billedet ovenover. Det andet print har jeg aldrig set før, men er vild med det.Selvom jeg prøvede at vælge noget uden for min comfort zone, så har jeg bare noget med blå:-)

Mig efter dagens stof-fix:-) Så var det hjem på hotellet til endnu en gang roomservice. Arbejdet kalder, for der er sjovt nok ikke nogen der passer tjansen derhjemme mens jeg er væk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar