15. aug. 2014

Til mig fra mig

Jeg er ikke særlig god til smykker og accessories. Jeg er stor fan, men har bare aldrig gjort meget i det, og bliver tit nærig. De smykker jeg har, er alle nogle jeg kan bruge til daglig, ellers får jeg dem simpelthen ikke brugt. Samtidig er jeg til det simple, og føler tit at store smykker kommer med mig og ikke omvendt. 
Smykker er noget jeg ønsker mig, og får jeg det ikke, bliver der ikke gjort mere ved det. Af erfaring, ved jeg efterhånden også, at min mand ikke giver mig dem. Jeg fik godt nok et par længe ønsket Jane Kønig horn øreringe i julegave, men lad mig sige det sådan; han fandt ikke selv på det :-)
Så efter at have sukket alt for længe over øreringe fra Stine A jewelery, besluttede jeg, at det var tid til en gave fra mig til mig.
1/ Seven dots 2/ Three dots double chain 3/ Six leaves
Six leaves øreringen er et års tid gammel, men fåes stadig. Elsker hvordan den kan sættes på så mange forskellige måder. De to nye ringe er jeg lige som jeg havde drømt om. Elegante, rå og helt enkle; lige som jeg bedst kan lide det.
Der findes flere forskellige ringe i samme serie, og de kan mixes og matches på så mange måder. Jeg kunne havde købt mig fattig, men fornuften sejrede og resten må på ønskesedlen:-) Nu mangler jeg kun én ting: Et hul mere i det ene øre. Det bliver jeg nødt til!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar