25. aug. 2014

Hjemmesy til mig, og sommerfugle i maven!

Er lige blevet færdig med denne jakke til mig selv. For første gang er den i brug, og vi er allerede bedste venner:-)

 

Den er syet i quiltet jersey, blå yderst og grå inderst, og kantet med elastik bånd. Den er virkelig nem at lave! Den perfekte overgangsjakke, og den er pæn, men også virkelig behagelig at have på.


Jeg er idag på farten for at løbe de sidste ærinder, inden jeg imorgen tager til London i 5 dage, og så er en kaffe på sin plads. Og selvfølgelig hos Behag Din Smag som er favorit stedet. Jeg skal på et Fashion Media Styling kursus, og jeg glæder mig. Men jeg er også virkelig nervøs og kan slet ikke holde tanken ud om, at jeg skal være alene, som i helt alene, i 4 nætter! Er spændt på hvor mange gange jeg kommer til at ringe grædende hjem:-):-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar