2. aug. 2016

Holiday blues

Igår startede alle tre børn igen efter ferien, og hverdagen skal stille og rolig til at indfinde sig. Jeg har nu haft dem hjemme i 2,5 uge med tur til London og Sæby. Vi har hygget os, men det har også været hårdt. Havde jeg kun pigerne hjemme var det ingen sag, og vi kunne gøre lige hvad der passede os, men en lillebror på 14 måneder sætter virkelig dagsordnen. Han er den vildeste charmer og har en kæmpe personlighed, men hold nu op han har krudt i bagdelen! Sætter jeg ham ned, går han konsekvent den modsatte vej, han kravler op i sofaen og venter spændt på at jeg kigger så han kan vise at han kan hoppe, han tømmer skraldespanden, han rører rundt i toilettet med en grydeske.... Ja, jeg kunne blive ved. Det er godt han er så sød og køn, så kan han slippe af sted med meget:-) :-)

Man kan se balladen i hans øjne :-)


Jeg HADER når ferier slutter. Jeg får altid  "the holiday blues". Hvorfor skal det slutte, vi havde det jo lige så godt!? Tanken om hvor længe der går inden næste ferie, tanken om at endnu et skoleår skal starte og friheden forsvinder.... Vores ældste pige har det præcis på samme måde, og bliver decideret ked af det. Det er sådan en ÆV følelse. Heldigvis havde vi en dejlig sidste ferie dag igår. Min mands farmor blev ikke mindre end 96 år, og næsten hele familien med de 18 oldebørn var samlet i Ringkøbing. Solen skinnede og fødselsdagen sluttede med en tur forbi Houvig strand (lige ved Søndervig) for flere af os. Selvom vi er vant til vesterhavet i Nordjylland, så er det bare noget andet der.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar