15. dec. 2017

Noget af det jeg render og laver...

Som jeg tidligere har nævnt, er jeg i gang med en process rent arbejds mæssigt. Rigtig tit får jeg dette spørgsmål: "Hvad er det egentlig du laver?". Og jeg kan egentlig godt forstå det:-) Men idag er heller ikke lige dagen hvor I får hele historien 😉

Men noget af det er samarbejde med to af byens magasiner. Det ene er et trykt magasin, men med stor aktivitet på hjemmeside og Facebook. De har blandet andet gaflet mig som mode blogger, og jeg vil med jævne mellemrum dele mine tanker og erfaring med Jer....-hvis I har lyst😊 I tirsdags kom første indlæg som I kan læse her.



Slut november og start december havde jeg et samarbejde sitet "MigogAalborg". Et site med fokus på vores by og om alt hvad byen tilbyder. Der lavede jeg en artikel for tre af byens butikker, hvor de kunne give deres bud på årstiden tendenser og julens fest look. Se dem her og her.

Så tager vi resten af historien en anden dag.....-GOD WEEKEND

Ingen kommentarer:

Send en kommentar