22. sep. 2014

Frost fødselsdags kager

Til lilleskattens fødselsdag valgte jeg den nemme løsning, og bestilte sukkerprints. Lilleskatten er besat af Frost filmen, og jeg tænkte at jeg lige så godt kunne glemme at forme noget selv, som ville blive accepteret:-) Og tiden var heller ikke til det denne gang.


Laver normalt altid selv pynten i fondant, men denne gang blev det kun til at overtrække lagkagen og lave stjerner og iskrystaller. Det skulle også have været iskrystaller på muffinsene, men fik ikke udstikkeren før dagen efter.
Min mening er, at børnene ikke sætter de høje krav til kagernes udseende, men at vi selv kører det op på er alt for højt niveau. Hver eneste gang ender jeg med at blive vildt stresset, og pigerne er alligevel glade, så længe temaet er efter deres næse. Så har du ikke tid, eller evnerne, så er sukkerprints en god løsning.

Der er blevet spurgt meget til hvor jeg har fået disse fra, og de er såmen bare købt igennem en gruppe på Facebook. Lenelagkage.com-sukkerprints. Hun har også en hjemmeside, men det er vist bare billeder af kager hun selv har lavet, men kan bruges til inspiration.
Hun kan lave ALT. Hun har mange billeder selv, ellers sender du hende bare det billede du ønsker printet. Vil du have et portræt, er dette også muligt:-) Super hurtig levering.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar