12. sep. 2014

Og så weekend

Efter en vellykket anden dobbelt arbejde uge, kunne jeg se frem til fredagshygge og lidt mindre arbejde i næste uge.


Endnu engang et outfit fra Tiffany. Ganni nederdel og American vintage trøje. Solbrillerne "kom jeg til" at købe på vej hjem fra London. Har lidt et solbrille problem. Var faktisk så tilpas flov over mig selv, at jeg ikke sagde det til min mand:-):-) Idag afslørede min far mig. Ulempen ved at have en optiker til far:-) Kan blandt andet købes her på tilbud.

Træning hos Pilates Aalborg hvor der er pilates, reformer og yoga.

I formiddags tog jeg tid til mig selv, og nød et yoga pas. Har haft for travlt til at afsætte tiden, og det betaler jeg så for nu. Jeg elsker yoga og og det piner mig jeg ikke har mere tid til det. Idag havde jeg det lækre sæt på fra Moshi Moshi mind med top og leggings. Kender I det ikke, så tjek det ud her. Fantastisk afslappet stil i lækre materialer til både hverdag og træning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar